Pages

Tuesday, April 29, 2014

Uurimistööde kaitsmine

Täna toimus 11. klassil uurimistööde kaitsmine. Saadud hinne läheb 12. klassi lõputunnistusele. Uurimistöö tegemine on üks tingumus, et õpilane saaks  gümnaasiumi lõpetatud.
Erinevate muusikastiilidega tutvume
õpilaste eelistusi teadvustame,
saadud tulemusi õppetöös kasutame
ning õpilaste huvi  äratame

Tehnikaspordiga tegeleme
uutest etteopanekutest kõneleme.
Noori tehnikahuvilisi koondame
uusi tippe neist loodame.




Mis ühendab sportlike noori,
aktiivsed moodustvad võistlejate koori. 
Erinevaid tulemusi palju,
parimad neist asuvad püüdmiseks kõrgel kaljul.

Tähtis elukogemuste talletamine,
teistega kogemuste jagamine.
Erinevatest elulugudest teadmisi saame
teistele põlvedele kirjeid jätame.

Suitsetamine on negatiivne pahe
tervisele pole see üldse lahe.
Alati ei tohi hinnata in olemist,
see võib põhjustada tervise põlemist.


Koolipere sõnavara sõnadest rikkalik, 
uute nimede ja täheduste saamine tähenduslik.
Igal sõnal on tohutu jõud
uuteks sõnadeks antakse omavahel nõu.
Pärimusi sõnaluiselt ja pildiliselt talletaksse,
oma teadmistesse need talletakse.




Hirmud põhjustavad ebakindlust
nende eest ei kaitse üksi kindlus.
Hirmudest ülesaamine käis koostöös
edasi liikumine toimub juba ühises vöös.

Ajal oluline roll
tühja ei soovi kulutada koll
Tegevuste kestvust ei osata hinnata,
arvutide maailma lastakse end vinnata.
Aja planeerimsieks vaja oskusi,
vältimaks viimase minuti lõpetamisi.

 .
Õpilased külastavad raamukogu harva,
kuigi lugemine pole alati vastukarva.
Lugejad ootavad lugemiseks diivanit, 
tegevuseks põnevat mängu....




Kooli ees rataste meri
treeringute tulemusena rikastub hapnikuga veri.
Rattas dislat ja bensu ei vaja
tarvis on suurt energia maja.



Iga kogumusest saame tarkuse
mille võtame kaasa kui nakkuse.
Neid teistega jagame
 järgmistele põlevedele teadmised tagame.


Kirik kui keskus läbi aegade
läbi suurte vaevade
on suutnud säilitada oma rolli kogukonnas
vaiksel sammul, kuid suurel rammul.
Koht, kuhu enamus meist kordki aastas satub
jõulude ajal rahva summast kattub. 



Nõukaaegne hea elu
tähendas talongide melu.
Tööd oli küll kõigile,
kuid vahendeid jagus vaid teatud ringile.


Keelte oskus oluline
nende kasutus välismaal põhiline.
Kõige paremini arendab praktika,
õppimiseks tuleb leida õige taktika.


Piim tervisele hea,
kuid oma laktoositalumust teadma peab.
Teadmatusest võib saada sõbraks WC-ga
kõhuvaevused tulevad siis suure reega.
Kasvavale organismile piim hea,
seda iga juntsu teadma peab..

Läbi sajandite keskusteks olnud mõis
alles on jäänud nende kultuuriline õis.
Erinevate hoonete ajalugu
väärtustab eelnevate põlvede sugu.


Keskkonna hävinemist tuleb päästa
selleks tuleb ümbritsevat säästa.
Õpime hoogsalt prügi sorteerima
ja paremat ümbruskonda garanteerima. 




Kui esineb valu,
kellelt abi palud
kui puudub tabla
siis ravimtaim ei pabla.
Taimeke ikka aitab
ja valuke enam pead ei paita.


Hei, lähme mängime võrku
keegi osalejatest tagasi ei põrku.
Vaja palli ja ruumi
ning suurt osalejate buumi.


Iga musikaalne noor,
teab kus asub muusikakool.
Meelde jäävad harjutatud tunnid
keegi nende valikut ei sunni...



Mis on magusam kui uni?
Ärkvel olekust keegi aastaringselt ei soni.
Uni kui puhkuse allikas...
seda teab isegi milli-mallikas.



 








No comments:

Post a Comment